geng maen pasir saya ! TQ :)

Monday, May 7, 2012

hey, i'm talking about last sunday :D

Assalamualaikum readers. Semalam post yang berkaitan bookfair tu ada sambungannya. Tapi tidaklah menarik sangat untuk kalian membacanya *ok! post-post sebelum ni pun tak menarik juga kan?

Balik je dari Pesta Buku tersebut kami bergerak untuk menjamu selera. Hari ini kami dengar cerita ada orang nak belanja makan, Alhamdulillah, murah rezeki orang tu yea? Maka dengan itu ayie sebagai driver merangkap abang BESAR kami membuat keputusan untuk menjamu selera di Ampang Park. Nama Restaurant tu adalah Fish Manhanttan. Pernah dengar kan? quite famous juga lah tapi paling sadisnya aku baru sekali makan disini.


Kalau nak diikutkan harga makanan disini, aku rasa di Pizza san Fransisco lebih murah berbanding disini dan kalau diikutkan kelazatan makanan dia aku boleh bagi 2 bintang daripada 5 bintang . Makanan dia tidak enak dan tidak menyelerakan berbanding di Pizza San Fransisco. Bukan aku nak promote lebih Tempat yang aku kerja dekat kalian semua cuma aku nak kepuasan korang terjamin bila menikmati makanan. Tak gitu cik Kiah?

melihat dari gambar ini kita dapat lihat ketidakpuas hati customer disini. hehehe


Firstly, aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada KWM atau Khairul Wafaa sebab sudi belanja kami makang disini. 

muka-muka kelaparan semua ada disini.



see? sekelip mata french fries tu boleh habis tak sampai 15 minit :)

agak-agak apa yang buat mereka ketawa terbahak-bahak?

selesai sahaja makan, kami pun keluar dengan mengusap perut dan tidak dilupakan mengambil gambar sebagai kenangan dihadapan restaurant ini *kononnya ;)



my girlpreng :)




selepas sahaja bergambar, timbul idea gila dari cik Fatimah untuk melepaskan 'geram' dengan berkaraoke at least ok lah kan dari melakukan vandalisme :D


awal-awal memang aku tak mahu nyanyi tapi aku geram bila dengar lagu 'faveret' aku di mainkan. Lebih-lebih lagi Fatimah ajak aku duet lagu Kau Tetap Dalam Anganku by Azie. * fulllawweeh!




si Dora ni memang feeling nyanyi lagu Janji Manismu by Aishah. Aku pun join lah kan ? Back up :P


kalau yang budak 3 ekor ni dok feeling lagu Baldu Biru by Ella dan Awie

dan pengakhirannya Inilah jadinya :) cekik dautt

permulaan. masuk lift.

baru warm up. tutup lift tapi tak tekan 'downstairs'

hampir panas.

masih maintain

sudah panas

MAXIMUM panas
(ibarat lift senget sebelah)

cool balik

the duck face as usual 

lastly, hanya aku dan wafaa sahaja tidak putus asa. Yang lain dah malas nak layan.


OK tidak? Hanya itu sahajalah yang dapat aku paparkan pada entry kali ini. Banyak gambar nanti lebih membosankan. dan mesti kalian semua 'anti' blog aku lepas ini. hahaha

ada satu peristiwa yang berlaku semasa kami pulang iaitu Cik Dora kehilangan Handphone nya dan kami meng' ambush' balik tempat-tempat yang kami lewati dan Alhamdulillah akhirnya handphone tersebut terdapat di Plastic Beg di Cik Dora ini. Nasib baik tak pengsan anak orang ni  : )

love,
Mnns

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)