geng maen pasir saya ! TQ :)

Monday, March 19, 2012

oh STPM part 5 ( Salam Perpisahan ) *video

Assalamualaikum. harini mood sedih pulak. Mood rindu akan kenangan-kenangan sewaktu tingkatan 6 pabila melihat video-video ucapan terakhir antara classmate aku.

Waaaaa. windu lah. * kesat air mata
 ok saya tunjukkan video-video mereka satu persatu.
tak semua classmate aku ada time ni sebab hari kami membuat video ini berikutan adanya kelas tambahan Pengajian Am. 

1- Elda Nadzirah


my mummy in this class. I love her! muahx muahx

2- Nelly Nasir


 the annoying person in this class but i love her very much ;)
*always tidur sambil goyang pencil di tangan.

3. Zanzatul dan Erina


i miss both of you !
where did you go darling? A Very good luck to you guys :)

4. Intan Nur Amalina


OUR advisor. miss Intan Nur Amalina. I miss her !
even aku dan dia duduk dekat 1 perumahan tapi kami jarang ketemu :(

5.  Shaim Ashura


si suara ROCK Shaim :)
alo tomei-tomei :)

6. Aqilah Mansor


the beauty of  this year :)
Miss Aqilah Mansor. *rebutan si teruna


7.  Nora Iffah


 I really miss her ;) *hug from me for you 
video ini buat aku nangis terbahak-bahak


8. Megat Shahiran



video wish ni dia main-main sikit. so layan je lah kerenah dia.



ahhh. budak HOT ni nak special je tempat die. 
 I miss his jokes :) 


9. Amirul Hanif 

continue...

oh anep! abang Kacak kita ni! dengarkanlah ucapan matang dari pak ustaz kita  :)


10. Zul Azri

ok. Video wish ayie, tak boleh dimasukkan atas sebab-sebab tertentu maka dengan itu ini lah video khas buat Zul Azri :) *ecececeh !


11. Nazatul Syaza

si blurr Syaza :)
Baby MILOOOO ;)

12 . Khairul Wafaa

video pertama 


video kedua


budak ni hari-hari aku jumpa dia dan kalau tak jumpa sehari rasa rindu *asl slash sebab malu nak cakap rindu dengan dia -_-
apa-apa pun I LOVE her soo much !
*video ni buat aku nangis tersedu-sedu

dan akhir sekali video wish dari aku. *sorry terlebih sudeyyy


video pertama



gambar disebalik tabir pembikinan video ini
aahhhh. tak puas hati lagi ni. so aku buat yang baru sebab tertinggal wish kepada Farra Annessa.

video kedua


wahh! demand kau Mia! Video kau je 20 minit 46 saat ! Ini sudah lebih!
maafkan aku kerana banyak menghabiskan memory card ! haha


kenapa video ucapan wafaa dan aku 2 kali? sebab videocam tu ada ditangan kami. Kejamkan?
dan maaflah jika ucapan kami semua agak kelam bin kabut disebabkan unprepared any notes dan kami bukanlah hos rancangan televisyen atau penyampai radio yang petah berkata-kata dan bijak menyusun kata serta tertib tatabahasanya. Yang keluar dari hati adalah ikhlas dan murni belaka :)
*ececeh! 


Akhir kata dari aku
"Majulah Sukan untuk Negara"


rindu kalian erat-erat


love, 
Mnns

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)