geng maen pasir saya ! TQ :)

Thursday, March 15, 2012

oh STPM part 4 ( Extra Class)

Assalamualaikum . Hai readers :) 
sebenarnya entry kali ni dah lama benar aku nak post tapi memandangkan terdapatnya video-video maka dengan itu membantutkan lagi mood nak post benda ni. Kali ni aku tak nak cakap banyak-banyak sebab majoriti daripada 10 orang manusia hanya 2 orang sahaja suka membaca daripada melihat gambar, dan aku akui yang aku bukan dari golongan seperti itu. Aku lebih gemar melihat video dan gambar daripada membaca. Maka dengan itu cekik dauttt 


ini cikgu Pengajian Am kami :) Pn Rashidah dan Beliau juga merupakan Mentor atau Mak angkat kite ;)

kau tengok? serious ke tidak budak-budak ni belajar? serious kan? haha






Sesi Tips Kelompok di Meja Guru :)






Video ini dirakam sewaktu berlansungnya kelas tambahan Pengajian Am 2hari sebelum berlansungnya peperiksaan STPM 2011 





AMARAN KERAS! jangan sibuk berborak tatkala cikgu sedang mengajar. Tolonglah yea! dan jangan tiru gaya kami sewaktu guru kelas kalian sedang mengajar. 


ok video ini agak tak senonoh sikit, sebab tangan gatal nak zoom in dekat tempat yang tak sepatut nya. Maaf ku pinta.


tapi kami ni lain sikit. sebab mulut tak reti duduk diam. Ada sahaja yang hendak di bualkan. Tapi situasi ini bukanlah situasi yang selalu kami lakukan sewaktu Kelas P&P. 





Kami memang nakal dan banyak mulut ! tapi Alhamdulillah majoriti Pelajar Tingkatan 6 SMKKU mendapat cemerlang dalam subject ini :)





dan terimalah video terakhir untuk entry kali ini dari Megat dan Hanif menyanyikan lagu SURATAN atau PEMBETULAN *rosak lagu

love,
Mnns

2 comments:

  1. wow..form 6..besh woo..
    sebab kita dah lbh matang kan tak rase bdx2 sangat time form 6 right..
    so i'm a new in blog..so come meet mine blog...;)

    ReplyDelete
  2. i think soo :)
    but we are still act like budak-budak :)
    ok :) cheeersss :)

    ReplyDelete

tinggalkan pesan anda disini :)