geng maen pasir saya ! TQ :)

Friday, March 30, 2012

Gambar di bangku Tingkatan Enam.

Assalamualaikum :) entry kali ni lebih padat dengan gambar-gambar sewaktu aku di bangku persekolahan *eceh! macam dah lama je aku tinggalkan sekolah sedangkan tak sampai setahun -_-

sebelum tu, click di gambar untuk kepuasan berganda :)

cekik dautttt 




GRADUATION DAY ON 15 OCTOBER 2011
such a great day for us :)



ini pula Lembaga Pengawas sekolah aku. Semart kan? semua muka berminyak? itu yang osemm! -_-"



kali ini adalah Kelab Tingkatan 6 yang dikomersialkan sebagai MPPU (Majlis Perwakilan Pelajar Pra-Universiti 
*aiihhh. terang-terangan tertulis tu kan?



and akhirnya inilah gambar kelas saya sewaktu saya dibangku Tingkatan 6.
maaflah kualiti kurang memuaskan disebab scanning problem.
love, 

Mnns


No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)