geng maen pasir saya ! TQ :)

Wednesday, January 4, 2012

no one is perfect

Assalamualaikum.
ok tadi saya punggah punya punggah TER jumpa pasport lama. yeah! sangat ketinggalan zaman rasanya.
lepas je saya buka itu pasport, saya tergelak. sebab apa?
muka masa budak-budak begitu kehingusan. 
saya tidak begitu comel seperti mereka-mereka semua sewaktu kanak-kanak.
dan saya jenis yang suka memakai baju kurung sewaktu kecil. 
sopan bukan? 
sopan anak pakcik Nazir ni tapi perangai masa budak-budak macam lelaki. pakai baju kurung tapi duduk terkangkang, panjat sana-panjat sini, terjun bangunan sana-terjun bangunan sini.
dan bila di tegur, menangis.
sampai sekarang, tapi sekarang masih dapat control. heee

jeng-jeng-jeng
(tak payah nak tumbesaran sangat gambar ni ! ) haha

Ok. naik je form 3, tukar gambar pasport lain. tapi malangnya masa form 1 till fom 4, saya tak melancong ke luar negara. so tak adalah gambar dari pasport.
tapi gambar dari lesen adalah !
itu pun tinggal sekeping, so saya kasi tampal itu gambar di lesen P yang saya pegang sampai sekarang.


senget sikit gambar dia. sebab scan pun senget macam tuan dia.
gambar ini diambil sewaktu saya akhir form 3 selepas PMR.
(tak payah nak tumbesaran sangat)

dan semasa saya form 5 till form 6. Inilah gambar pasport yang agak barulah. masa ni terlampau gelap disebabkan kulit muka yang gelap. haha
dah sememangnya saya ini hitam manis. dan tak boleh nak buat apa.

"mata nak kuyu je."

ini pasport yang hampir sahaja akan tamat tempohnya dan akan diganti dengan yang baru.
goodbye. i will keep you safely :)

then this is the latest pasport photo.
and it's taken today.

muka pucat tanpa sebarang kosmetik.
i like !

Mia and Wafaa

that's all for today. 
kbai.
love,
Mnns

p/s : actually, esok saya nak kena buat pasport baru. tu yang sibuk menyelongkar mencari pasport lama untuk di renew. :)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)