geng maen pasir saya ! TQ :)

Monday, January 30, 2012

dum dam dum dam kena RASUK !

Assalamualaikum. nun di luar sana seddang sebuk membakar mercun menandakan Sambutan Akhir bagi raya Tahun Baru Cina, maka sambutan yang di adakan adalah cukup meriah barangkali. dan aku pula disini hanya mampu mendengar dan kadangkala terkejut dengan sesetengah bunyi Bunga api yang begitu kuat barangkali BOM ATOM agaknya.
sambil sedang terbuai dengan bunyi-bunyi yang menyemakkan itu, aku pun layanlah youtube, mula-mula ingat nak upload video kelas tapi lambat sangat, esok pula hari terakhir aku bekerja di san fransisco. tak boleh lah tidur lambat. jadi dengan itu aku layan jugalah video-video yang menggeletek hati dan yang paling menggeletek hati aku akan sertakan di blog yang buruk ini.

nak tahu tak video yang buat aku gelak macam disampuk syaitan 'nirajimmmm' ? ayah sampai masuk bilik sebab panic kemungkinan inilah yang ayah fikirkan
"kenapalah anak dara aku gelak malam-malam buta ni? kena rasuk ke ? "
 tapi bila ayah masuk bilik ayah join skali tengok lawak dari RIUH PAGI ERA bersama JOHAN, RAY dan HANIF.

1- Video ini disertakan sekali EZANI juara Masterchef musim pertama.  layan jeee :)



2- yang ini pula agak lawak juga ! LUCREATIVE ! GUA CREATIVE ke? haha



3- "mama, papa tengah kerja, nanti call balik !"
" sayang, kita tengah ON AIR, nanti papa balik, papa buat ok? "
shooo sweeet !
hahahahaha



4- talk about facebook yaww :) tibe-tibe teringat Megat, Hanif and ayie suka cakap shortform yang teramat short sangat tu. konon bahasa Rahsia dorang.



5- Angpoww special for this Chinese New Year.. adddooooi nye pon!



6- Detective Conan - Naruto - Rio- Telenovelllala. sempoi ahh !



7- KUIH KEPUTIHAN, chocolate Rais! best gile ! layannnnn.



8- Mat Rempuh ! ahaha :D



9- UJIBAKAT



and lastly, Drama sebabak between Allayarham Din Beramboi dan Johan



actually banyak lagi sketsa dari JOHAN. layan lah sangat best tau :) at least boleh hilangkan tension kan ?
siapa setuju JOHAN lagi best dari ZIZAN? angkat kening !


ok last-last. layan koleksi lawak-lawak JOHAN ni.



love, 
Mnns



No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)