geng maen pasir saya ! TQ :)

Friday, December 9, 2011

ohhh STPM (part 1)

Assalamualaikum.

 " STPM macam mana? "
" senang ke susah? "
" boleh jawap ke tidak? "
" yakin dapat A? "

ok. soalan-soalan ni juga yang orang pasti akan tanya tatkala bertemu dan bertanya tentang STPM saya.
apa yang saya mampu jawap adalah.

" ALHAMDULILLAH. "
" INSYAALLAH. "
" hmm. "

sekarang ni hanya mampu berdoa dan berserah.
walaupun jauh di sudut hati mahukan kejayaan.
tapi Jika Allah berkehendak. Insyaallah, ada sirna yang menanti kelak.

mak aiiih!! ayat nak power kan?
tapi, itu juga lah yang saya harapkan. -_-"

okeh ! last paper adalah
SENI VISUAL (teori) dan PENGAJIAN AM 1 (M.C.Q)
yang akan dijalankan pada 13 DEC 2011

amacam? adakah saya sudah ready untuk melangkah ke gerbang kemerdekaan buat diri setelah 1 tahun setengah menjejak kan kaki untuk mengambil peperiksaan yang paling di geruni?

gerun sangat ke?
agak lah~~

ok. ini adalah gambar-gambar yang di tangkap sepanjang study untuk last paper via webcam.
\cekik dauuuttt/

sorry for the quality of this picture .




ayie dan wafaa



menagantok -_- zZZzZz


ok. endahkan -_-





doakan saya untuk last paper ni

TERIMA KASIH.

kbai,
MNNS


2 comments:

tinggalkan pesan anda disini :)