geng maen pasir saya ! TQ :)

Saturday, December 24, 2011

kesunyian





dia kini kesepian.
 pasangannya mati tatkala mereka berbahagia bersama.
rasa berdosa menyebabkan si LALA mati.
tinggallah LULU' seekor.

ini adalah kenangan mereka bersama





LULU' single sama macam tuannya.
dan niat ku, selepas aku punya pasangan lepas ni, aku nak pasanganku membeli pengganti LALA buat LULU' ku .
boleh kan wahai bakal pasangan ku?

urghh! apa kau merepek ini mia??!

tapi memang saya perlukan pasangan saya membeli pasangan untuk si LULU' ni.
barulah lengkap hidup saya dan hidup si LULU'.
dan saya akan berusaha menjaganya sebaik mungkin.

 LULU' kini sudah berusia 1 tahun lebih. 
cengkerangnya kini makin membesar dan membuatkan saya rasa lebih teruja !
pemakanan yang seimbang dan saya sentiasa berborak bersamanya membuatkan saya tidak kesunyian dan juga dia.
Harap satu hari nanti dia juga bertukar menjadi putera dan membawa ku alam yang nyata.

love,
Mnns

p/s : adooii. khyalan betul lah aku ni -_-"

LULU'-jantan
LALA-betina

2 comments:

tinggalkan pesan anda disini :)