geng maen pasir saya ! TQ :)

Sunday, October 9, 2011

KENANGAN TERINDAH.

Assalamualaikum.
maybe entry kali ni sarat dengan kenangan dan gambar yang ingin saya paparkan.
gambar yang telah di scan kembali .
pergh! ayat nak ngetop je kan?
ok2. tak nak banyak cerita.
ayuh mulakan!

ini saya. Nama dalam kad pengenalan NOR UMIRA NAZIRA BT NAZIR. kenapa Mia?
oh..sebab dulu saya ni pelat 'r' so M-I-R-A ni hilang bila saya dok sebuk sebut nama panggilan diri.
ooohh. itulah ceritanya.

gambar ini dirakamkan pada umur saya darjah empat kalau tak silap, almost 8 years . WOW ! haha.

ni tengah semangat buat 'buku skrap' atau orang panggil sekarang 'folio'.  rajin kan? haha

itu sebab nak menang pertandingan buku skrap je ni. :P

comel kan? hakkkkkkk tuuuiih ! :P






------>
 yang ini adik saudara kesayangan saya.
NUR NADJWA NADZIRAH BT NAZRI
nama pun hampir sama. nama bapak pun hampir sama. 
oh yea !
transformasi telah berlaku bukan?
pada adik sedara saya yang vouge gile ni.
hai maklumlah. sudah meningkat remaja berbagai-bagai fashion mahu di cuba.
kami memang sekepala. kalau dia tak ada, memang susah saya nak bergambar.
yelaa. takde orang nak snap gambar saya kannn. :D

TINGKATAN 1 (2005)

*maaf kualiti gambar agak teruk 
*klik untuk tumbesaran
masa ni 1 Kemas ( no 3 class)
kalau dapat cari saya anda HEBAT :) wohoo.
masa ni agak sengal-sengal belaka.
skema alam, gedik, semua ada.
biasalah budak hingusan :)


ececech ! posing sakan .
bila tengok semula gambar-gambar ini dekat album.
mak aiih! semacam tak percaya. !
bukan sebab muka lain ke apa tapi totally GEDIK !

*dulu guna kamera 'kodak' jea. tu yang sakan bergambar lepastu sebuk datang kedai gambar nak cuci gambar . hampeh punya budak !

TINGKATAN 2 (2006)
*klik untuk tumbesaran*

masa ni form 2.
2 ehsan. (no 2 class)

yang ni Pengawas Pusat Sumber.
oke. macam biasa masa ni kegedikan terserlah 100% .
dengan kaki yang bersilang. macam pakai skirt! 
malu. malu. malu.


---->

 masa ni baru lah rapat dengan anak pakcik Sinwan tu.
FATIMAH :) horrey. horrey!
dia ni adalah SAHABAT DUNIA dan AKHIRAT.
sayang kat dia :) muah. muah. muah. 
ambik kiss sekilo :D


masa ni saya dan sahabat dunia dan akhirat saya KHALEEDA di dalam bas sekolah.
FYI, dari form 1 till form 4 saya dan KHAL asyik duduk bersama je dalam bas :)
masa form 5 dia sorang-sorang, sebab time tu saya pergi sekolah naik motor dah.

TINGKATAN 3 (2007)


masa ni kelas 3 Ehsan (no.2 class)
masa ni gedik-gedik dah kurang skit.
kenapa? ntahlah.
nak kata agak matang. belum lagi.
mungkin sebab kelas dengan budak agak educated sikit kod.
hahaha. POYOS !
tapi masa form 3 ni lah terlampau banyak kenangan manis tercipta.
Pergi tusyen GO WIN lepas balik sekolah dengan 
Khal, Fatimah, Wafaa, Syafiqah Lady, Rina Lestari, dan lain-lain.
dan masa ni lah semua result PMR gempak-gempak sakan.
dan sampai lupa diri masa ambil result masa tu.
semua fikir diri sendiri. tak hingat dah benda-benda berharga. yang cuma ingat masa tu, nak balik rumah, jumpa family :)
maniskan? 



masa ni kami bertiga iaitu SAYA, FATIMAH, INTAN pergi MID. hai maklumlah, itu je yang dekat dan darjah ketersampaian nak menuju ke sana agak mudah.
dan kalau korang perhatikan, masa ni lah muka saya ada scars yang agak teruk di kedua-dua belah pipi akibat dari ke'pandai'an saya sendiri . tingtong! ahax!


yang ni pula, FARAH AIN. sahabat a.k.a kakak saya kat sekolah :)
kami agak serasi bersama then masuk form 6 pun bersama tapi, dia di hantar ke HIGHSCHOOL,kajang
tapi saya di hantar ke KAJANG UTAMA, kajang.


see? yang ini gambar sekarang. 
berbeza ke serupa? 
sekarang dia kurus gila ! lebih kurus dari saya !
SUMPAH ! jelous ! 
haha. LOVE YOU KAKAK!

--->
nama bibik ini KHAIRUL WAFAA kok.
SAHABAT a.k.a KEMBAR DUNIA dan AKHIRAT.
tengok perbezaan dulu dan sekarang.
BEZA bukan?
sayanggg diaa. muah.muah.muah . :-*



masa ni scars pada rahang pipi terserlah bukan?
YA Allah! rindunya masa sukan form 3 ni.
lepas je habis sukan, kami semua pi karaoke. 
melalak menyanyi lagu 'gantung' by Melly goeslow dan Let's dance Together.
tak senonoh betul kan?
tapi masa tu kecik-kecik lagi. semua pun masih single-mingle.
tak reti nak couple-couple. (iye ke? haha) 
so, masa yang terluang, di gunakan untuk keluar bersama rakan-rakan sekalian :)
sweet kan? kan? heee :)


TINGKATAN 4 (2008)

 4 Kemas ( 3rd class)
Sains + akaun student.
rindunya. nak je nyanyi lagu spoon . awww. JIWANG seyh!
sekarang semua orang muka dah berubah.
tapi harap kenangan masih tersemat di hati kalian :' )



 PENGAWAS PUSAT SUMBER.

ramai kan? tapi masih dapat cari saya dan fatimah.
kalau dapat? SYABAS di ucapkan.
(pergh! macam menang gores dan menang je)



 yeah! kelab KOIR sekolah .
pergh! SUMPAH RINDU nak dengar kita kombinasi bersama lagu MAY IT BE dan I WILL FOLLOW YOU
mantap habis dengan kombinasi suara ALTO dan SOPRANO .
marvelouuuussss !

 

yang ini pula, baru 1st time dapat LAB COAT for CHEMISTRY subject.
haha. SUMPAH JAKUN.
konon doktor lah tuuuuu.
alih-alih dah lama belajar subject tu, asyik lupa je bawak lab coat dtg sekolah. eh ! bukan lupa. tapi 'malas' nak bawa sehinggakan PN LOH MEI LAN denda RM0.50 utk sesiapa tak bawa lab coat .

comelnya muka wafaa. 
macam budak sekolah agama :)

LOVE 3 :)
*cop! gigi ku yang agak buruk before treatment.
hahahaha. malu. malu. malu.

alololo. muka budak-budak semua :')
rindu sangat-sangat !!
TINGKATAN 5 (2009)



5 KEMAS 
kelas yang havoc bak kata cikgu Ummi :)
 tahun terakhir berada di sekolah Menengah Kebangsaan Jalan Bukit banyak menggamit memori yang terindah buat saya dan rakan-rakan semua.
nak nangis ni :'( sob. sob

PENGAWAS PUSAT SUMBER SEKOLAH.
KELAB BADMINTON

PERSATUAN KOIR SEKOLAH




 
PERSATUAN KAKIKU di DADAMU
(orang fotografi, sibuk je minah-minah ni bergambar) haha 








LOVE YOU guys !

" ingatlah, bahawa kawan adalah kedua terpenting selepas ibu bapa, jangan di sebabkan orang luar, kita bermusuhan. terlalu banyak kenangan yang di coretkan ketika kita bersama. Jangan sesekali lupakan kenangan yang ada apabila bertemu rakan di luar sana. saya NOR UMIRA NAZIRA BT NAZIR sangat merindui kalian semua :')"
with love
MNNS

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)