geng maen pasir saya ! TQ :)

Saturday, September 17, 2011

you are under arrest bcause wish my birthday :D

Assalamualaikum :)
telah lama kita tidak sembang kencangkan?

ok lah..
kali ni saya tak mahu ayat jiwang sangat cuma kali ni,
saya nak mengucapkan TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada semua yang mengundi .. oppss! mengucapkan selamat hari lahir kepada saya :)

Alhamdulillah..
saya masih dapat hidup untuk 19 tahun nih..
so wish untuk tahun ni...
ehem..ehem.. adalah~~

ok-ok..
ni adalah senarai orang yang sudi menconteng wall dan membazirkan kredit mereka untuk wish birthday saya :)
 terima kasih sekali lagi :)

VIA FACEBOOK

VIA PHONE
  • ATik_Zakaria (12.01am)
  • Khatijah (12.04am)
  • Zul Azri (12.42am)
  • Ismat (01.25 am) 
  • Fatimah Sinwan ( 07.32am)
  • Wafaa Mahfodz (08.34am)
  • Kak Roza (10.48am)
  • Syazalina (11.03am)
  • Khaleeda (11.49am)
  • Adik Maryam (11.57am)

maaflah kalau ada sesiapa yang tertinggal. 
ape ape pun,
saya nak ucapkan ribuan terima kasih atas ucapan dan doa kalian :)


dan..
doakan saya untuk STPM ni. :)


terima kasih daun keladi,
ada masa kita sembang kencang lagi ;)
MNNS

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)