geng maen pasir saya ! TQ :)

Friday, August 5, 2011

biasalah..KITAKAN budak-budak :)

Assalamualaikum :)
 lama kita tak sembang kan?
malas betul saya nak update new entry..

ok..
hopefully, masih tak terlambat untuk saya mengucapkan "SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA" yea kawan-kawan?
moga kita sama-sama mendapat keberkatan oleh NYA ..
amin :)

okeh.
dalam bulan puasa ni..
waktu sekolah pun makin singkat..
balik pun pukul 1.10pm bukan macam selalu 1.45pm..

so aktiviti lepas je balik sekolah masa bulan puasa ni,
tak lain-tak bukan..

TIDUR lahhhhhhhhh..

kan? kan? kan?

eleyh..mengakulah..sebab saya pun begitu juga..
tapi saya bukan balik spt waktu yang ditetapkan..

saya akan bersama-sama wafaa,fatimah,iffah, zul azri, dan lain-lain..
akan stay back untuk study or siapkan assignment.
lagipun, buat apa nak balik awal then terbongkang di atas TILAM yang empuk..

kalau balik lambat misalnya pukul 4.30 or 5 pm..
balik-balik jea..of coz rasa macam "cepatnya masa berjalan..eh..eh.. dah nak masuk waktu berbuka lah"
kan? kan? kan?

tapi bagi saya pula..
lepas balik dari study around 5pm, saya akan tidur terbongkang dengan berpakaian sekolah dulu
letih lahhh... (faham-faham jelaaaa..)
then bagun tidur around 6.15pm then solat asar then tolong mama prepare juadah berbuka..(berapa banyak 'then' daaaa)
kan teratur schedule yang agak 'genius' nih..
hahahha..

kenapa saya kena tidur dulu?

jawapan dia senang, sebab nanti tidak lah saya mengantuk dan menguap sebanyak 10++ kali bila solat tarawikh dan tersegguk-segguk bila imam baca doa ..

kadang-kadang malu seyh.. tapi apa boleh buat.. itu sebab kena buat jadual yang teratur :)

*ada-ada sahaja kau ni mia !!


penat berceloteh..


oh yea..
sekarang nak cucikan mata korang tengok perangai kiteorang masa bulan puasa nih..


cekik dautttttttt....
*gelagat saya, wafaa dan iffah*


































*gelagat saya, wafaa dan fatimah*
















oh yea..
sebelum tu terima kasih kepada ayie's PC n nazrain's PC.

webcam PC dorang lawa seyh berbanding webcam PC saya -_-

study ke ni mia?

hahaha..mase ni sebab mengantuk sangat..
tu yang mencuba pelbagai rupa yang agak menyeramkan.. 
kan..kan..kan?


oklah :)
nak tutup lampu dah :)
pasni nak sahur :)
anyway :) 
again and again
SELAMAT menyambut BULAN RAMADHAN AL- MUBARAK :)

love,
MNNS
cop..cop..
ni nak bagi lagu utk dendang-dendang malam-malam nih :)
enjoiceeee ...


lalalalalaa..
ZZzzZZzZZzzzZz

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)