geng maen pasir saya ! TQ :)

Sunday, May 29, 2011

turtle.tortoise =)

Assalamualaikum.
akhirnya dapat juga beli binatang nih ;)
dapat juga menemani saya.*pergh!

hee..
saya tak tahu nak letak nama apa.. =.=

kalau ikan laga fatimah, die letak nama 'FADHFATH'
arnab wafaa, die letak nama 'JENAB'
tapi tortoise saya?

hmm..
disebabkan die ade sepasang
jantan-betina..

mula-mula fikir nak letak nama MHK-MNNS.
tapi ssah pulak nak sebut..

takpelah nanti-nantilah nak bagi nama..
layan jap baby-tortoise nih ;)







 yang seekor tu agresif sangat yang seekor tu pula passive ..
risau yang passive ni laa..
takut tak lama hidup..

p/s : thank you - toche - nandre' - syukran - arigator



  • NUR' ADILAH MAZLAN sebab kenalkan saya dengan baby nih :)
  • WAFAA dan FATH sebab temankan saya beli baby nih :)
  • FARRA ANNESA  sebab ajar saya pegang baby ni dan buat saya berani untuk pegang dan memiliki binatang ni.
L.O.L :)
lots of love
MNNS

2 comments:

  1. comel nye binatang ni..awak,,letak nama muncung kat dia...mesti dia suka....hehehe.

    ReplyDelete

tinggalkan pesan anda disini :)