geng maen pasir saya ! TQ :)

Sunday, May 8, 2011

sambutan HARI mama saya :)

assalamualaikum..
Alhamdulillah..kenyang nye perut ini..
kalau dah kenyang perut, jawapnya TIDUR lah yea?

tapi saya nak curi masa sikit untuk update HARI mama saya :)
mula-mula yang confirm pergi semua..
last-last hanya abang ke-2, ke-4 dan kakak, saya serta mama dan ayah..
so  tak meriah sangat..
tapi Alhamdulillah..
bersuykur kami dapat berkumpul bersama dan menyambut HARI IBU sedunia :)

happy sangat tengok mama happy :)

yang dok sibuk organize surprise untuk mama adalah abang ke-4 dan kakak..

mereka inilah yang banyak organize activity keluarga saya :)

"TERIMA kasih kepada Abang FAHMI dan KAKAK ku TERCINTA :)"

ok. :)
pada petang HARI IBU
saya dan kakak pi bli hadiah untuk mama :)
pusing punya pusing..
xtau nak beli barang apa..

last-last.. kami nampak kedai ROMANTIKA di METRO POINT kajang..
baru je jejakkan kaki di disi..
wah! sudah terpikat dengan barang-barang nya .
memang sesuai untuk mama :)
so kami pilih punya pilih..
dah dapat itu barang..
dan terus suruh pekerja tu balut sebab kami dah xde masa nak BUANg masa lagi..





tibe-tibe saya pula tergoda..
aw...cantiknya jam yang tergantung didinding itu.!
"ahh! tak aci kalau kakak je yang beli "

saya terus suruh pekerja tu BUNGKUS.
dah..malas nak pikir2 lagi..
ini dia.....

shantik kan? kan?

nasib baik yang saya 'cop' tu ade lagi..
sebab saya orang terakhir yang beli jam dinding nih..
amoi tu kate.. ade 'ong' !

lepas je habis beli barang, kami bergegas pulang ke rumah dan direct pi HR STIK HOUSE
yakni di mana tempat kami sekeluarga dinner beramai-ramai..
sambut HARI MAMA :)














makan-makan..
biar sampai perut meletup lagiii...
memang naik berat badan kali nih -_-
ALHAMDULILLAH :)








THANK HANNA SAYANG :)

lepas je makan stik..
aduh..makan pula CAKE ..
nasib baik sedap ;)








oh yea..lupa :)
mase sambut hari MAMA ni..
sekali sambut hari LAHIR MUHAMMAD FAIZ FARHAN SYAH yang ke-2 :)
act sekali nak sambut BIRTHDAY AMIN FARIS sekali..
tapi AMIN tak datang pula..





ok :)
lepas dah membesarkan perut masing-masing..
aih..balik lah ..ape lagi :)
balik je rumah, mama dapat hadiah :)

SAYANG MAMA lah :)


ok ;) SELAMAT HARI IBU .
MNNS :)


  

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)