geng maen pasir saya ! TQ :)

Wednesday, May 18, 2011

awak TIPU saya =.=

assalamualaikum.
siang tadi ade exam MAKROEKONOMI.
tapi yang menjadi bahan penceritaan nya bukan pasal exam tetapi pasal
JAM DINDING dekat bilik exam =.=


jam dinding tu mati di saat exam tawwww !!!
sampai ramai antara kami tertipu dengan JAM tersebut .
jam tu stuck pada pukul 11.45am.

yang saya pula..
tak sedar yang JAM tu mati ..
dok relax jea..

tak terfikir pula nak tengok jam tngan =.=

saya pun dok lah relax..but still doing mane parts yang saya tinggalkan especially soalan OBJEKTIF !!

maybe dalam 10 soalan OBJEKTIF saya tinggalkan.
1 soalan ESEI-PENDEK.

kkdang-kkdang terfikir juga..
" lama benor masa ni berjalan "
" cepat betul aku dah siapkan hampir semua soalan ? "
" orang kata tak sempat 3 jam buat exam EKONOMI nih.. aku ok jea? "

tup2..
cikgu Siti Hajar announce

 " boleh berhenti menulis sekarang, siapkan perenggan akhir . sila kepil2 kertas-kertas jawapan semua"


saya pun naik pelik .
saya tanya dengan fatimah yang duduk di belakang saya..


me : eh ! bukan habis pukul 1.10pm ke? tengok jam tu.. baru pukul berapa.. 
fatimah : haaa?
bila tengok jam tangan... WTH ?
dah pukul 1.10pm lah derrrrrrr ....

then apa lagi ?
lintang pukang melorek jawapan OBJEKTIF tuh..
terpakse saya bantai yang 10 soalan OBJEKTIF tuh..
nasib baik yang 10 tu hanya jawapn was-was saya.
pilih je lah =.=

yang soalan esei pendek?
hahaha.. jawap ape pula x tak jawap..
tapi..
die minta 3 sebab kenapa perlu berdagang dengan negara lain.
tapi saya jawap 1 shj =.=

takpelah..
janji esei panjang dengan kuantitatif saya jawap ..
sebab binatang 2 tu lah yang banyak markah ..
ok fine ! saje nak sedapkan hati =.=

me : cikgu !!! jam tu TIPU saya =.=
cikgu : saya pun TERTIPU.

then tanye dengan budak-budak lain..
budak-budak lain pun tertipu tapi mereka sedar dari awal ..

saya ni jea tak sedar-sedar  =.=
wake up mia =.=

adoyai .
MNNS

No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)