geng maen pasir saya ! TQ :)

Friday, March 18, 2011

seandainya gambar boleh bercakap?

assalamualaikum.

masih kuat..
masih gagah..
masih bertenaga..
*minumlah KACIP FATIMAH.

(iklan sat)

act, skang tgh longlai macam tarian mak yong.

okie dokie..
pernah anda tengok gambar bercakap?
tak pernah kan?
saya pon sebenarnya TAK PERNAH tengok juge.

*saje je kau ni buat gempak kan mia?

seboleh-bolehnya nak buat gempak. tp TAK MENJADI. haha

ok.
tukar topic.
pernah tak anda melihat gambar yang berekspresi terlebih-lebih?
paling-palinglah paling paling paling terlebih-lebih?
*bape banyak 'paling' daaa..

misalnya..
*******


comment pengritik :

"sangat menyeramkan.
naik bulu 'rome' saya
sekali pandang macam tak betul
2 kali pandang memang tak betul."


wah ! agak pedas betul kritikan itu tadi. -_-
tp apa-apa pun, kelihatan 'dimple' saya yang baru nak tumbuh.
*ade ke lesung pipit yang nak tumbuh??

*******


comment pengkritik :

"muka nak budget innocent lah.
konon bibir nak buat macam angelina jolie lah?
mata konon nak besar macam heliza af 4 lah ?
lupekanlah ~~ 
carilah inisiatif lain.."


yea..
saya terima kritikan dengan redha dan dengan hati yang terbuka.(T_T)
dusshh..dusshh..dussh ! (amek ko ! jentikan berapi )

*******


comment pengkritik :

"muka nak gangster je lah kan?
kau hingat orang akan takut ?
kalau letak gambar ni kat semut, semut pun tak sempat tengok dh gigit"


agak kurang asam boi di situ.
tambahkan sikit asam baru kritikan tu akan dapat habuan dari audiens ngn stokin cap belacan -_-


**********





comment pengkritik:

"tergelak terbahak-bahak tengok 2 ekspresi muka kau macam nih.
tak payah nak tengok raja lawak aku dah pun tergelak."

meyh sini meyh !
aku bagi kau gelak sampai tak berhenti-henti.
baru kau tau mana gigi palsu dan mana gigi emas -_-

*****


comment pengkritik :

"letih lah aku nak komen !!"

hahahah. tau kau takoddd..
trus resign kau nak jd pengkritik..hahaha

******


comment pengkritik :

"sehingga kini saya masih tercari-cari apa motif kamu ber'pose' begini.."

cari lah kau sampai ke lubang dinosour sekalipun -_-
aku sendiri pun tak tahu ape motif aku ber'pose' begini -_-

*******


comment pengkritik :

"kau tak payah nak 'sooo excited' sangat dalam gambar nih.
nampak pelik tapi hampeh ! "


aku pon dah naik ngantok dengar kritikan ni semua -_-
fed up ! -_- 
*ececececceh mia ! sejak bila pula kau fed-up2 nih?



* tak senonoh kan? awesome an?
tau dah..hahahahaah
saya tak delah photogenic sangat macam semua orang.
ade masa hodoh juga akhirnya.
tapi bersyukur lah dengan apa yang Allah kurniakan pada kita kan?
janji tak cacat pun kira ALHAMDULILLAH kannnnnn? :)


*bila lah aku nak dapat lesung pipit yang paling dalam nih -_- hahahah
MIA NAZIRA NAZIR SUHAIMI





8 comments:

  1. comel lah awak buat mata juling tu hahaha

    ReplyDelete
  2. gambar sgt comel n cute..
    sy t.jmpe bloq nie x segaje..best gak ..huhuh
    nak cr nazira laen..

    ReplyDelete
  3. hahah..
    thnkz coz be my VIP visitor :)
    thank you so much :)

    ReplyDelete

tinggalkan pesan anda disini :)