geng maen pasir saya ! TQ :)

Wednesday, January 19, 2011

temui CINTA baru :)

salam..
arini TER rajin plak update blog..

act xleyh tdo jer mlm nih..
nthlah..

oh yea..sekarang saya dah temui CINTA baru setelah yang lama pergi meninggalkan sy :(
sedihnye bila teringat :(
tp nk uat macam mana dh xde jdoh..

saya nak menceritakan CINTA terbaru sy nih..
nk dgar tak ciri2 die?

*eiiii...playgirlnye kau ni Mia..
 alooo...skali sekala  :)

*eiii..cptnye temui cinta ?
heheh..biasa bro ! hehe..

saya suka si dia..
saya cinta si dia..
saya sayang si dia..

dia cantik ! slim !
hensem ! kacak bergaya !
oh..cume dia kurang berisi skit..
yang dlu dpt isi 1000, kali ni 800 ml :(
skit sangat !

tp tak pe :)
saya tetap sayang die :)
kali ni bukan warna PINK lagi tp BLUE @ BIRU :)
tp kli upgrade skit..
slim giler..
aww...tergugat jugak iman..

tp yang dlu tuh..
ag best ! body die mantop babe !
hmm..xpelah..usah di kenang kenangan dulu
biarlah ia berlalu :)

now..saya pergi kesekolah bersama dia..
saya bangga pegang dia sbb dia cantik,menarik, tertarik :)
awww..awww.
jeloz ar tuh..

saya ade CINTA sy..
awk? ade ker? hahaha
*bongkak nih...heheee

inilah CINTA terbaru saya
setelah pergi nya yang lama disebabkan kemalangan yang membabitkan CINTA lama 
inilah yang menyebabkan CINTA baru saya hadir dan menghulurkan bantuan utk memberikan bekalan air utk di simpan dan dminum :)


saya akan jage CINTA baru saya ini elok-elok..
plastik dia pon xbkk lg aw..
sbb tak nak bercalar..hahaha
dashyat tak saya?

hahaha
malu aje -_-

pape pon..
saya nak tanye nih..
CANTIK TAK CINTA TERBARU SAYA NIH?
HENSEM TAK?
MACHO TAK?
SLIM TAK?

heheh..
puji lebih skit..
nnti datang offce amek payment ;)
heee..

4 comments:

tinggalkan pesan anda disini :)