geng maen pasir saya ! TQ :)

Tuesday, January 11, 2011

contest : CONTEST BLOG PALING CANTIK, COMEL DAN KEMAS !

salam :)
entry ke-2 utk hari ini..
setelah sudah sy meratapi sedih atas kematian botol air saya..
sy pi try 'usha-usha' blog orang dan tibe-tibe saya terpegun lalu tergoda dgn 1 contest nih..
n for ur information..this is 1st time i participate any contest dlm alam maya nih..
selalu nya malas..haha

kdang-kdang ade contest muke paling cun lah, lawa lah..bla..bla..
tp..itu tak sesuai dengan saya..
coz saya tau saya tak kan menang..haha

orite :)
contest ni bertajuk BLOG PALING CANTIK, COMEL dan KEMAS !
yeah!
nak kate blog saya nih cantik? i have no comment on that :)
nak kate blog saya comel ? hahahx..tang mne ntah letak nya comel nih..haha
nak kate blog saya kemas? adoi2..banyak sawang lah ni blog..
tp BLOG saya SUCI dalam DEBU..haha

saya join contest ni coz..ttbe hati tergerak utk men'join' nyer..
lagipun..tak salah kan?
ayah ngn mama pun tak marah :)
so..why not i menyemak kan dri dekat contest ni.. TAK GITU cik FARZANA ?


manusia yang malang saya nak tagged adelah :-


ok :)
settle ..
selesai..
done..

tata :)

tak berharap pun utk menang :)
join utk mengisi masa terluang :)

8 comments:

  1. salam..selamat menjalani peperiksaan

    ReplyDelete
  2. Mia!! It's me, arif! housemate huzai, in case klu u x knal lah. =) I got one thing to say= YOUR BLOG IS FREAKIN NICE!! I got really JEALOUS tau! Jeles gile la klu nak bndingkan ngan my blog..

    ReplyDelete
  3. wah cik mia..blog kmo mkin shantek la...sye pnye klau org ttgok kompom mnagis air mate drah. hihihihi..x reti nk wat shoutbox tu.. :)

    ReplyDelete
  4. arif : hahahx..no lah..
    xchntek lah :)
    i nk add ur blog bleh? :)
    nnti kte shre2 camne nk upgrde our blog kay :)

    zal :hahahx..
    xkua air mate drah pon?hahha

    ReplyDelete
  5. hahah x kua air mate drah ek...ko kne de bau2 bacang ngan kuntilanak dlu..bru leh jdi...pe aq mrepek nie :)) hahaha

    ReplyDelete

tinggalkan pesan anda disini :)