geng maen pasir saya ! TQ :)

Thursday, January 27, 2011

2 orang CLON kan FACEBOOK saya ! -_-

salam..

wa panas giler der!!
tak ckup sorang.. sorang lagi fakers !
yang sorang tu letak nama+picture sekali
iaitu Mia Nazira
yang dajal tu letak picture dan tukar nama !
iaitu Fifie Aqilah..

***** !!
astghafirullah mia...!! sbar2..

yang saya tak boleh tahan sangat ase nak letupkan BOM kat muka orang tu..
die siap tipu SOMEONE utk COUPLE semata-mata desprete SANGAT nk BerBOyfrend nih !
sangap sangat ker JIN?
1


2

YA ALLAH..
tlonglah bersykur atas apa yang Allah anugerah kat kita..
bersykur awak tu masih sempurna sbb ada MUKA,KAKI,TANGAN,MATA,HIDUNG,TAIK HIDUNG..blabla..
bukan dengan cara GUNA pic orang lain dan buat benda yang bukan-bukan !..
pleaseee lah! be matured lah beb!

jgn mcam kanak-kanak umur 9tahun nk copycte pic artis mana-mana then letak nama sendiri then nk org add..wth??

aq dh bnyk bnar men**** ngn kau ni !
btmbah lak dosa aku yg sedia tak tertanggung nih..
pleaselah..
dont ever copycte other person pic just to hiding ur face !
and u need to be gratefull n thnkful what GOD give..

jgan sampai satu hari nanti Allah tarik ape yang ada pada kita sbb kita TAK BERSYUKUR..

LASTLY !
U guys ! clon MIA NAZIRA N FIFIE AQILAH !


aku takkan MAAFKAN KORANG ! 
AKU TAK KENAL KORANG DALAM HIDUP AKU ! DAN KAU TAK KENAL AKU MACAM MANA !
EVEN KAU BAIK SETINGGI GUNUNG EVREST SEKALIPUN !
AKU TETAP TAK KAN MAAFKAN DAN KALAU NAK AKU MAAFKAN KAU ORANG 2 EKOR NIH !
DATANG JUMPA AKU ATAU POST KAT WALL OR MANA-MANA MINTA MAAF DAN MENGAKU !

jgn sedap-sedap nak menipu ORANG !
kau kena ingat JIN! pic yang kau guna adalah pic aku..
dan sekali kau dah buat orang tak percaya ngan kau ! aku yang KENA TEMPIAS nya !
dan dengan rasminya aku TAKKAN MAAFKAN KAU !


*pic album dekat FB. saya ,dah hide !. hrap maklum and only certain pple can look on it .

5 comments:

  1. wah sesedap rse jer die je ambik pic ko....sbaq bnyk2 wei

    ReplyDelete
  2. uish mrah betoi hang mia..sbaq wei..tkowt plak aq

    ReplyDelete
  3. saba saba.. dyorg jeles sbb awk comel.. (:

    ReplyDelete
  4. zal : mstilah tp aq leyh sbar skng nih :)
    najwa : mne ade..
    rabun smua ..

    ReplyDelete

tinggalkan pesan anda disini :)