geng maen pasir saya ! TQ :)

Friday, December 31, 2010

kenangan-harapan-impian

salam:)
waaahhh...rajin btol awk nih MIA update blog..

orite :)
first of all..
i would like to wish HAPPY NEW YEAR of MASIHI to all who read this entry :)

ok2..
entry kali nih sy nk mengupas + mengopek + mengimbau kenangan sewaktu sy berada pada tahun 2010:)
ALHAMDULILLAH..sebab Allah bg kesempatan utk terus hidup smpai sekarang..

sy nk imbas kenangan nih..
mari - mari...

KENANGAN MANIS PADA TAHUN 2010 :

  1. result SPM :) Alhamdulillah
  2. 09-05-2010 termetrainya perjanjian antara 2 insan bercinta MHK+MNNS
  3. dpat kawan baru yang bernama NUR YASMIN RAHIM
  4. dpat anak buah baru lelaki pada 13 OGOS 2010
  5. dpat anak buah perempuan pada 14 NOVEMBER 2010
  6.            bercuti di BANDUNG 


HARAPAN PADA TAHUN 2011 :

  1. hope dipanjangkan umur saya
  2. hope seluruh keluarga saya dipanjangkan umur hendak NYA
  3. moga berkekalan bersama si DIA
  4. jadi anak yang solehah
  5. berkerja keras untuk STPM akan datang
  6. concentrate during classes
  7. dapat anak buah perempuan  untuk ABG HERMAN dan KAK SALMI
  8. be matured :)
  9. menjadi seorang yang disenangi
  10. manjadi seorang yg KEDING dan tak kuat makan :P 
  11. lulus P kereta ..hahaha


    >  kekal hubungan persahabatan 10 JAHANAM :) <




rasa nya ada lg :)
tp..xpelah..kira halal kan je lah.. 

korang pulak ape impian dan hrapan korang?
kalau nk shre meyh sme2 jom :)
sy sudi mendengar :)

anyway..SELAMAT TAHUN BARU yea? :)
hopefully this year is our lucky year :)
AMIN :)

*ouh yea...tak payah nk tgok BUNGA API kat LUAR..
kt blog sy pon dah ade FIREWORK :)
hahhaha


ni hadiah utk korang :)
THANKZ :)

*FREE GIFT*
(^_^)

7 comments:

tinggalkan pesan anda disini :)