geng maen pasir saya ! TQ :)

Wednesday, June 16, 2010

oh..betape aku merindui kalian...:((

salam..
pergh!
lme sgt sy tidak meng update belog nih??

apa khabarkah blog nih?
mstilah khabar baek an?

hmm..
sdng asyik mengobeh2 pc..
tbe..
hati ni terdetik tok membuka myspace yg sudah lme sy tinggalkan kerana kesibukan facebook..

YA ALLAH..
kangen banget deyh sma kalian...
nth mngapa hati tpanggil-panggil DORAEMON...

DORAEMON..doraemon...
boleh x kluarkan satu masin yg boleh sy pergi kembali zaman persekolahan di SMK jalan Bukit?

tp...
mstahil...
doraemon xwujudlah MIA!!!
nk pulang kmbali ke mase lalu pon mustahil MIA!!


TUHAN ku...
kau lindungilah org yang aku sayang..
kau bahagiakan lah hdup mereka..
kau tabahkan lah hati mereka tatkala mereka di timpa Dugaan..
berikanlah kehidupan mereka sntiase di berkati olehMU
dan sinarilah hidup mereka dengan NUR MU..Ya Allah..
serta berikanlah kami kejayaan di dunia mahupun di akhirat...
INSYAALLAh..kami xkan melupakan Mu Ya Allah..

amin....


*mood:sedih+menangis




orang2 tersayang:

 MAMA,AYAH,
abg (erwin,villy,herman,fahmi,shahriz),
kak Shida..
11 beradik : khal,fatimah,wafa, farah, adilah, dora, iera, syaza, 
e-khen, rina, rahiem
3 beradik LAIN : nelly, yasmin, atikah, acap
3 org hati yg telah aku lukai : Alif, Halim,Wan
1 hati yg patut dijage sekarang : HUZAI
SMKJB(2005-2009)


SAYA SANGAT MERINDUI KALIAN
dan
MENYAYANGI KALIAN
..maafkan salah ku terhadap kalian semua..


No comments:

Post a Comment

tinggalkan pesan anda disini :)